BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 1, 2010

...tHe EnD....

assalamualaikum...kpd semua sahabat...maaflah kalau ramai yang tertunggu-tunggu updates dari blog saya ni....terlalu sibuk...itulah satu-satunya perkataan yang sesuai untuk diriku ini beberapa bulan yang lepas....tetapi tidak bermula bulan ini..seperti tajuk blog saya kali ini...THE END....banyak kisah yang telah terjadi....seperti album CTKD...canda+tangis+ketawa+duka.......huhuhuhuuuhuh...
1st: the end yang dimaksudkan adalah aku baru sahaja menamatkan praktikum sebagai guru di Sekolah Menengah Seri Manjung...lumut.....huhuhuh! Alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar....
2nd: bukan nak menghebohkan...cume nak share ngan kawan2 yang mengenali diriku ini....my relationship with RASHIMAH its over.....its okay for me....
3rd:it is the end for my previous life...nak ubah skit cara hidup aku ni..yang terlaloo leka ini...InsyaALLAH....sesungguhnya YA ALLAH YA TUHANKU....tunjukkanlah jalan yang benar kepada hambaMU ini...kuatkanlah hati hambaMU ini dalam menghadapi semua ujian dan rintangan...
4rd: ade gak terpikir nak tukar image...huhuhuhu

erm...skunk masanya tuk buat perubahan dalam diri aku ni....
nak jadi matured skit...xkesahlah dari segi penampilan mahupun dari segi berfikir.....

k la....insyaALLAH pas ni akan sentiasa lagi update blog saye nih....lalallalala.....

p/s : sok pagi dah balik ke semenyih.....miss da moment yang pernah ada kat Manjung ni......

0 comments: