BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 6, 2010

3rd weeks at SMK Seri Manjung...

hye there......
this weekend is the last day for this 3rd week since i'm practicum at SMK Seri Manjung...huhuhu
besh gler!!!!!!
students kat sini ....erm so far masih boleh dicontrol........
ade yang bley jadi "kawan" kite, ade yang bley jadi pelajar kita dan ade juga yang bley jadi musuh kite ea.....hahahahaha
stakat minggu ni aku dah kna ngajor Modern Maths.....physics start next week...mengajor ni bende yang aku suke but the fact is....nak wat lesson plan!!!!argh!!!!!
aku ske ngajo bebudak kat skolah ni + wat aktiviti2 yang "gler" sbelom start kelas.....naseb baek dorang ni sume sporting.......+ enjoy.....n bley trima cara aku ngajo dowang.......
erm...this week also really pack wif all the school activities....ade sukantara.....kna ajar bdak kawat stiap ptg n wat kostum + mascot tok umah hijao..... setiap sabtu kna control kontijen KRS dr kol 8-10 pg...pas tu pplak 10.15- 1.30 t/hari sebok ngajor bebudak dikir barat plak.....huhuhuhuhu!

disebabkan kesibukan inilah maka terhadlah masa2 lapang aku...bile masa2 terhad ni dah jadi bertambah TERHAd maka ade lah beberapa activiti yang individu terpaksa ditangguhkan...antaranya jogging, xdapat g gymnasium.....hrmmmmaybe ni salah satu pengorbanan yang aku kna wat tok jadi cekgoo yang BITARA...eceh,,teringat lagu sandiri...ye la...lagu SAYA GURU BITARA...lalalalala.

erm so next week lagi sebok kot....
stiap ptg ade pra kejohanan n kna ngajar kawad umah hijao lagi....nak siapkan kostum n mascot dowang for hari sukan on 19 feb....bdak dikir pown semangat sgt nak wat latihan..ye la nak bertanding blan 4.....hrm.....smoga ALLAH sentiasa memberikan kekuatan kepada diriku ini bagi meneruskan liku-liku perjalanan ku sbg GURU PRAKTIKUM....amin.
see u guys next tyme...buhbye!!!

0 comments: