BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 5, 2010

haRi iNi yaNg SedeYh + hiLanG...

hidup ini umpama roda...sekejap di atas ...sekejap pula di bawah,,,
macam chipsmore....sekejap ada sekejap tak ade....
kadang2 kita akan GEMBIRA, SUKA , DUKA , SEDIH, CANDA. TAWA....
namun apa pown y terjadi..."life must go on".....
that's right...LIFE MUST GO ON.....
Hari ini....aku terpikir kembali beberapa perkara yang pernah aku pikirkan sebelom ini...
namun aku tahu itu hanyalah mainan perasaan dan jiwa..

Sedangkan aku menyiapkan last touch up hantaran abg aku...tiba2...aku mendapat panggilan...sayu di hujung talian...begitu juga dengan berita yang disampaikan kepadaku....seorang pelajar SMKSM telah kembali ke rahmatullah petang tadi...akibat lemas ketika mandi bersam keluarga..lebih menyedihkan allahyarham baaru sahaja selesai menduduki peperiksaan pertengahan tahun 2010..namun ..ALLAH telah memanggilnya kembali.....

beliau seorang yang baik hati dan jujur.,...walauppon tidak lama mengenali allahyarham, namun selam nerpraktikum di SMKSM pelbagai aktivit yang telah disertai oleh allahyarham yang dikendalikan oleh aku...
kehilangan allahyarham sangat dirasai...
namun kami kena tabah dan redha akan pemergian allahyarham...
kami semua yang masih ada di sini perlu ikhlaskan hati....

kepada sahabat2 dan anak murid yang mengenali khairul hafizi...marilah bersama-sama menyedekahkan al-fatihah kepada allahyarham khairul hafizi yang telah meninggal dunia petang tadi...semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama orang yang beriman....AMIN...insyaALLAh.

sekian...untuk ketika ini....see u next tyme...

p/s: sok nak g P.D sempena majlis bertunang abg long aku...

0 comments: