BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 18, 2010

da BIGgest loser...me N myself!!!!

halloooooo! jam skunk menunjukkan pukul 10.00 pagi.....
seperti biasa keadaan aku kat sekolah SERI MANJUNG ni tok hari yang kedua ni xbanyak perubahan berbanding semalam.......
kalo semalam xde "relief class" hari ni cume ade 1 jew class yang perlu di "relief".......itu pown period yang second last sebelom bdk2 sekolah ni balik...............huhuhuhuhuhu! keadaan yang membosankan......
kalo nak ikutkan hati, aku lebih suka memBUSYkan diri aku ngan keje2 kat sekolah ni.... xkesahla ganti kelas kew.....tolong cikgu lain kew....jaga prsatuan keew...atau maybe g makan kat kantin!!!!!!
OMG!!!!! bila sebut pasal makan, 2nd story aku ni aku nak ceritakan tentang da BIGgest loser...me N myself!!!! apa binatang nye da BIGgset loser ni????! maybe ada antara anda yang tahu dan minat menonton cerita realiti berkaitan kesihatan dan untuk menurunkan berat badan....YES!!!!! i want to reduce my weight!!!!!!
mmg sebelom sampai kat manjung ni ag aku dah berazam nak turunkan berat badan......xbanyak pon sikit jadila......lalalalalalala! y penting nak graduate ngan badan y VOGUE!!!!!!!!! so kawan2 y laen tu support la aku ni ea.......doa2 la aku berjaya dalam menurunkan berat badan aku yang semestinya dah berat ni......
so kalo nak turun badan ni xbley la malas2.....baring2...tido jew sentiasa.....! mestila do something...xkesahla physical or mental exercise.......jadi sesampainye aku di manjung ni alhmadulillah....setiap petang dah start jogging......sit up........makan pown dah kurangkan sket....maybe 2-3 days agi nak g daftar tok gym plak......
k la kawan2.....skunk ni nak cari bahan tok kelas relief nanti.....sebelom tu kawan2 yang masih berada di UPSI atau yang tengah praktikum kat luar sana....especially yang berat badan dia lbih kurang aku tu....jom join da BIGgest loser.......CHAIYOK!!!!!!

0 comments: