BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 18, 2010

PERTAMA sekali...bersyukur ke hadrat ILAHI kerana dengan limpah kurnia dan izinNYA, seperti yang dirancang dan diUAR-UARkan kepada sahabat2 semua, laman blog aku: mY liFe, mY dreaM, mY woRld akan dilancarkan pada hari PERTAMA bermulanya tugas saya sebagai seorang GURU PRAKTIKUM (GP) atau nama lainnya GURU PELATIH (GP) di SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SERI MANJUNG, PERAK...........namun yang demikian story aku yang pertama ini bukanlah berkaitan dengan perjalanan saya sebagai seorang GP.......tetapi saya ingin mengimbau kembali saat2 CANDA, TANGIS, KETAWA, DUKA sewaktu menghabiskan masa selama 3 setengah tahun di kampus....huhuhuhuhuhhu!

liFe aku selama berada di UPSI ni xde la CERAH sentiasa.....kadang2 tu ada gak MENDUNG BERARAK, GERIMIS.....dan kadang2 samapai BANJIR KILAT......! bisala menjalani kehidupan sebagai hambaNYA yang kerdil di muka bumi ni......yang penting aku dah berjaya meredah dan menghadapi segala ujian dan dugaan yang datang selama ini....ALHAMDULILLAH.....

erm.....bila bercakap pasal ujian+dugaan yang dah aku hadapi kat kampus ni...aku nak bercakap gak pasal owang2 yang sentiasa berada di sekeliling, di belakang, di depan, di belakang, di atas mahupun di bawah...yang penting bukan di celah yea.......huahuahuahua! kalo xde owang2 yang spesel ni sume bersama aku menghadapi ujian+dugaan ini xtawla sama ada life aku dapat go on atau x sampai ari ni...... so kesempatan ni aku nak sebut la nama2 owang yang banyak memberi sokongan ngan dokongan kepada aku selaam in...(p/s: nama individu y tak disebut tue jgnla kecik ati atau bengkak hatinya yea....maybe aku terlupa....biasala kan....manusia alpa)....DADDY + MUMMY+my both BROTHER+ my lovely SISTER+ RASHIMAH RAHIBULSADRI+abgshahrir@ENJUT+IZA+MURNI+RASHID+IZI+SHUIEZ+INA+EMI+DAUS+SHUMI+EJA+ENAB CHOMEYL+K-REY+TAM+HELMI+ANIS+MUNIEY+SALLY.....anybodyelse???? sbenarnya ramai agi cume aku xingat jew ketika ini.....sowei ek!!!!

so as conclusion....ni la intro bagi blog aku......
insyaALLAH...pasni makin banyak lagi cerita2 yang menarik atau yang tak menarik akan aku post kat blog ni...
jadi rajin2lah melawat blog aku yea...SELAMAT MEMBACA...

.....................next on post: da BIGGEST loser of KHAIRUL FAIZ..............................


0 comments: